.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حساب تربیت بدنی و جوانان مسدودشد

روز گذشته شنیدیم که کمیسیون تلفیق مجلس، حساب سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان در سال جدید را مسدود کرد و علت این امر را اختصاص بودجه برای وزارتخانه ورزش و ملی جوانان اعلام کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایپنا، مدتی است که بحث ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان صورت گرفته و قرار است این ۲ سازمان در قالب وزارت ورزش و جوانان فعالیت کند اما به دلیل اینکه تا این لحظه وزیری از سوی دولت برای سازمان ورزش و جوانان معرفی نشده است؛ کماکان هر کدام از این سازمانها به طور جداگانه به انجام کارهای خود می‌پردازند.

اما نداشتن وزیر در رأس سازمان ورزش و جوانان باعث به وجود آمدن مشکل در بحث مالی و بودجه شده است و شنیده می‌شود حساب سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان از سوی کمیسیون تلفیق مجلس مسدود شده باشد.

کمیسیون تلفیق مجلس بودجه سال۱۳۹۰ سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان را در قالب وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته است و چون هنوز وزیری برای آن معرفی نشده است حساب آنها طبق قانون مسدود شده و تا زمانی که وزارتخانه به طور رسمی کار خود را شروع نکند حساب هر ۲ سازمان مسدود خواهد بود.

البته از سازمان تربیت بدنی نیز خبر می رسد که طی امروز و فردا چند فدراسیون از لحاظ مالی از سوی سازمان شارژ خواهند شد که بتوانند برنامه های خود را به مرحله اجرا در آورند که احتمالا این بودجه از تنخواه و یا کمکهای دولت پرداخت خواهد شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.